עוד יום.

 המצב הביטחוני הזה, הוא פשוט סיוט. כלומר, אני יודע שזה יישמע נורא, אבל בהתחלה, משהו כמו שבוע אחרי, הייתה לי קצת תחושה טובה שפתאום אנשים נמצאים באותו מצב איתי. כלומר, כל הזמן חרדתיים וסגורים בבתים. אמרתי שאולי הם יזדהו איתי קצת. אבל עכשיו, כמעט חודש אחרי, זה ממש סיוט. הכל סגור, אי אפשר לעשות כלום, אי אפשר להינות, להסתובב, לעבוד. אי אפשר לעשות כלום. מה גם שהיו לי הרבה תכניות להתחיל לפעות במישורים מסוימים, ואז הגיעה המלחמה הזו.

אחד הדברים שהכי חסרים לי זה הרשתות החברתיות. במידה מסוימת זו החברה היחידה שיש לי, ועכשיו היא סוג של "נלקחה" ממני. 95% ממה שאנשים רושמים עכשיו קשור באיזשהו אופן למלחמה, ואין שיח על דברים אחרים. ואני לא רוצה להתחיל להתווכח עם אנשים על ביטחון ופוליטיקה. מה גם שקשה לשכנע צד אחר בצדקת דבריי. כך יוצא שאני כבר כמעט חודש לא כתבתי כלום ברשתות החברתיות, ואני מנסה במידה מסוימת להימנע מהן, ששוב - הן לרוב החברה היחידה שלי.

הבדידות הזאת קשה נורא. הרבה פעמים אני אומר שאם הייתה לי בת זוג, יכול להיות שהיה לי קל יותר. הרבה פעמים אני חושב על זה, על זוגיות, שלא הייתה לי בעצם מעולם. ואני אומר שזה קצת חסר. הייתי רוצה מישהי שאפשר לחבק אותה ולדבר איתה כמעט על כל נושא. אבל אין. ואני גם חושב שהמצב הנפשי שלי לפעמים לא מאפשר לי להיפתח, ולכן זה לא אפשרי. ואז יוצא מצב של "ביצה ותרנגולת" - מצד אחד המצב הנפשי שלי לא מאפשר לי להיות בזוגיות, מצד שני אני חושב שבת זוג תשפר את המצב הנפשי שלי.

אני חושב שאני צריך לכתוב יותר ויותר. אני רוצה אולי לפתוח בלוג גדול שבו אני אוכל לעשות דברים ממש חדשים. ממש לעבור לתחומים של ביקורת מסעדות, ביקורת מוזיקה, מחשבות על פסיכולוגיה וכדומה. זה יכול להיות רעיון ממש טוב. העניין הוא שצריך מוטיבציה כדי להתחיל את זה, ואני לא יודע עד כמה יש לי כרגע.

יש לי בעיה שהיא במידה מסוימת הפתרון שלי לכל דבר, וזה כמות השינה. אני ישן המון במהלך היום. לפעמים 13-14 שעות ביום. זה המון יחסית לרוב האנשים. אבל זו הבריחה שלי. ביום יום אין לי שום הנאה או רגש, ודווקא בחלומות אני מצליח להרגיש דברים. החלומות שלי ממש מציאותיים שלפעמים לוקח לי מספר דקות אחרי שאני מתעורר להבין שחלמתי. זה בריחה של ממש. החיים המציאותיים לא שווים כלום, אז אני בורח לחלומות. פתרון קסם כזה.

אין לי מוטיבציה לכלום. ממש כלום. אחרי הטראומות שעברתי, איבדתי במידה מסוימת את החשק לחיים. לפני זה, אפילו שהיה קשה, היה לי איזה אור בקצה המנהרה שאמרתי שאולי יום אחד דברים יסתדרו. ואז קיבלתי מכות ממש חזקות, שאמרתי שזהו. אחרי כל זה לא אוכל לחיות יותר. לא רוצה לחיות. ממש ככה. וחשבתי הרבה על העובדה שהחיים יישארו במצב כזה של סטטוס קוו, ולא יהיו טובים יותר. אני לא רציתי לחיות אחרי מה שעברתי. ואני עדיין לא מוצא שום דבר שיחזיר לי את המוטיבציה.

כנראה שאני צריך למצוא פסיכולוגית טובה. ניסיתי לפני המלחמה ולא מצאתי, אבל אולי שווה לחפש שוב.

תגובות

  1. בטח שווה לחפש שוב. הפסיכיאטר יודע על כמות שעות השינה? אולי אלה הכדורים שהוא נותן לך? חשבת על אימוץ כלב. כלב הוא שותף מופלא. נכון אין אתו סקס, אבל מגע גופני מנחם בלי סוף. ממש ממליץ לך לאמץ כלב. אין לי מושג איפה אתה חי, אבל אם זו דירה קטנה מומלץ כלב בינוני, כזה של 5 ק"ג. אני, למשל, שנים היתה לי כלבה מעורבת, פינצ'רית. חברה, שוחחתי אתה שיחות, בלילות לבנים תמיד היתה אתי. ויש לי בת זוג, יש לי משפחה, אבל לפעמים.. אתה יודע..

    השבמחק
    תשובות
    1. אמרתי לפסיכיאטר על שעות השינה. אני חושב שאומנם הכדורים מחזקים את העייפות, אבל היא הייתה קיימת גם לפני שהתחלתי את הכמות הזו.

      לגבי כלב - אני ממש אוהב כלבים, העניין הוא שאני גר אצל ההורים ואימא שלי לא רוצה כלב.

      מחק
    2. ואמא שלך מודעת למצבך הנפשי, נכון? היא לא רוצה לעזור לך? ואם תבחר כלב קטן עם אחריות מלאה עליו? ישנם כלבים שלא משירים שערות, שמתחנכים ליציאנ כל 6 שעות בערך, ולענ"ד, אתה פרילנסר, לא יודע מה העבודה - אולי אתה יכול לקחת אותו איתך?

      מחק
    3. אימא שלי מודעת למצב הנפשי שלי. עדיין היא לא כל כך מביעה התלהבות מבעל חיים. היא אומרת שהיא לא רוצה עוד פעם שבעל חיים ימות אחרי שנקשרים אליו.

      אני לא יכול לקחת כלב לעבודה שלי, לכן הוא צריך להישאר בבית. אבא שלי בעניין, אימא שלי עדיין לא.

      מחק
    4. מוות הוא חלק מהחיים. כלבים חיים פחות מבני אדם. כלב שירותי הוא מתנה לאנשים בודדים, אפילו אתה גר עם הוריך. אם אביך בעד, אתה בעד ואתה מקבל אחריות מחלאה על הכלב.. ולפי הפוסט האחרון שלך, בו היללת את אמך, בסוף היא תסכים, אז שווה לומר לה: הרי בסוף תסכימי אמא, אז למה אנחנו מבזבזים זמן?

      מחק
    5. יכול להיות שהיא תסכים, אבל אני גם בעצמי לא יודע כמה זמן עוד אשאר בבית, ואז זה אומר שהם יצטרכו לטפל בו וזה לא הוגן להשאיר אותם לבד איתו.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.