מחיה.

 המצב הכלכלי שלי בשנתיים האחרונות די גרוע. הסיבה היא שהפסדתי המון כסף בהימורים, וכשאני אומר המון זה ממש המון. עד כדי כך שלא רק שהפסדתי את כל מה שהיה לי, גם הייתי צריך לקבל הלוואה כדי לכסות את המינוס שנוצר, ואת אותה הלוואה אני נאלץ להחזיר עד היום, וכנראה אאלץ להחזיר גם בשנים הקרובות. אלא אם כן יקרה נס, ובדרך כלשהי חלק מהכסף יחזור אליי ואוכל לחזור לחיות בצורה פחות לחוצה כלכלית.


אני חושב לפעמים על אנשים אחרים, איך שהם מסתדרים מבחינה כלכלית, תמיד מוצאים את העבודה המתאימה, הכנסה מתאימה, קונים דירה, מתקדמים. איכשהו, אני במצב שלי, בו אני מרוויח פר שעה, תמיד מוגבל. כלומר, אפילו אם מרוויחים סכום נאה לשעה, עדיין יש רק 168 שעות בשבוע וזה יוצר תקרת זכוכית מסויימת. בהנחה אפילו ש-42 שעות אני עובד, זה 25% מהזמן שלי, ולמעלה משליש מהזמן בו אני ער. ועדיין, אני לא מגיע לסכום כסף שמאפשר לי איכות חיים סבירה. אני באמת לא מבין איך אנשים שיש להם ילדים וצריכים לשלם לגן וכו' מצליחים להתקיים מ-6,000 ש"ח בחודש. זה פשוט נשמע בלתי אפשרי.


אני חושב שאני צריך להרחיב את מעגל האפשרויות שלי. כלומר, לנסות למצוא איזו דרך להשקיע, לקבל כסף גם בזמן שאני לא עובד. כי שוב - אם אני מסתמך רק על עבודה, והעבודה היא פר שעה, תמיד תהיה לי תקרת זכוכית מסוימת. 


רווחה כלכלית זה משהו שהייתי רוצה. אולי אפילו עושר כלכלי במידה מסוימת. לדעת שאני יכול לפעמים לא להיות לחוץ להרוויח עוד ועוד וכל זה רק בשביל שיהיה לי כמה שקלים כדי לצאת לאכול במסעדה נורמלית מדי פעם.


לא יודע, באמת שזו סוגיה קשה. הייתי רוצה לדעת לפתח מנגנונים שיוכלו לאפשר לי רווחה כלכלית אמיתית. כזו שגם כשאני לא עובד, תייצר עבורי כסף ותגרום לי להיות יותר רגוע בכל מה שקשור בנושא.

תגובות

  1. אבל, היתה לך תקופה של "עושר".. מה עשית בתקופת העושר? האם העושר הגיע מהימורים? יש היום שיטת הימורים הכי חוקית, מינוף. צריך רק כל הזמן להיות עם עיניים שומרות וזהירות ולא ל"התפרע".

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הייתה תקופה של עושר, אולי של שקט כלכלי יחסי, וזה לא הגיע מהימורים אלא מעבודה. אני צריך לקרוא עוד על נושא של מינוף וכו'.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

מצב בעייתי.

החיים הם סיוט.