אני אנסה אולי לעשות סדר עם מחלת ה-OCD הרצחנית שלי. זאת שקודחת לי בראש. שלא מפסיקה. היא מורכבת מהרבה דברים, אחד הדברים זה מספרים. כל מספר מסמל משהו, בדרך כלל משהו שאני מדחיק או משהו שאני לא רוצה להשלים איתו.

המספרים מסומנים ככה:

1 - אין משמעות כל כך.

2 - כפול ולכן צריך עוד מספר כי זה אומר שמשהו "לא הסתיים".

3. בסדר, אבל אם בא 8 לפני אז צריך להחליף מספר.

4. בסדר, אבל אם בא 7 אחרי זה אומר משהו על אימא שלי.

5. גרוע כי זה 4 ועוד 5 ואז זה 9. במידה מסוימת, 5 יותר גרוע מ-9 שהוא הטראומה המקורית.

6. בסדר, אבל אם בא אחריו 4 זה גרוע כי 64 זו שנת הלידה של אימא שלי.

7 - בסדר אבל אם היה לפניו 4 אז זה ממש גרוע כי 47 היה הגיל של אימא שלי כשהתחלתי לחשוב על זה.

8 - גרוע, אני חצי מרוקאי ואני כל הזמן מנסה להכחיש את זה. זה מסמל משהו על המרוקאיות שאני כל-כך אוהב לשנוא, ועל העובדה שאני כל הזמן מכחיש את זה בעצמי.

9 - טראומה שעברתי. עבדתי במקום ועובד אחר איים עליי באלימות. מאז אני ממש סובל מזה.

10 - בסדר.

עכשיו כל מספר שבא ביחד יכול לפוצץ לי את הראש. כלומר אם יש 4 ואז 7 זה נורא, כי זה מסמל משהו על אימא שלי. אני מאוד קשור לאימא שלי וזה נורא רגיש אצלי.

יש כל מיני שילובי מספרים שעושים המון בעיות. אבל הראש ממש מתפוצץ. אני פשוט לא יכול. אני לא יכול! כל הזמן אני מחשב ואם 33 ועוד 14 יוצא 47 אני ממש סובל מזה וצריך להחליף מספר! כל פעם שיש את המספר הזה, אם זה בסכום של מוצר או משהו בסגנון אני ממש צריך למצוא מספר אחר!

בבקשה, שהכל יסתיים. די.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

מצב בעייתי.

כל כך הרבה זמן.