אני חושב שבערך בחודשיים האחרונים חל אצלי איזה שינוי מסוים. אני חושב שזה נובע בעיקר משינויים שקרו אצלי בחיים. משפט שהסתיים בצורה די טובה איכשהו פינה לי את הראש. המחשבות שלי עסקו בזה לא מעט, ועכשיו שזה מאחורי, אני מרגיש שאני יכול לחיות יותר.


יש לי המון פחדים. הם במידה מסוימת מנהלים אותי, בין אם זה ב OCD או בדברים אחרים. המחשבות שלי עסוקות המון במה שהיה, דברים שעברתי. אני הרבה פעמים מרגיש שלא סגרתי כמו שצריך דברים בעבר, ולכן אני עדיין חושב עליהם. אני לפעמים מרגיש שנעשה חוסר צדק, והתחושה הזאת היא מאוד קשה. 


זה בערך 13 שנים שאני חי בלופ הזה, אולי אפילו יותר. חוסר רגש, חוסר רצון לעשות דברים, חוסר עניין. לפעמים אני מרגיש שאני ממש "גורר" את עצמי לעשות פעולות בסיסיות, פשוט אין לי עניין - אני כמעט ולא מרגיש.


אני לא מסוגל לאהוב, להשתחרר, להירגע. אני חושב לפעמים שאני צריך לתת לזה צ'אנס. אולי לנסות "לחיות", לתת לרגש להשתחרר, לתת לעצמי טיפה להרגיש. ממש, להרגיש. כי הרגש אצלי ממש מת.


אני צריך לכתוב יותר. לעיתים תכופות יותר, לדעתי פעם ביום. לסכם את היום, או משהו בסגנון. העיקר לכתוב, להוציא מעט מהכבדות שיש אצלי. 


העולם הזה לפעמים נראה כל-כך דפוק. לפעמים אני באמת חושב שהייתי צריך להיוולד במקום אחר, בתקופה אחרת, ולחיות חיים אחרים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

מצב בעייתי.

כל כך הרבה זמן.