מחשבות של לילה...

 אמרתי לפסיכיאטר שאני לא מרגיש כלום, ושאני עייף כל הזמן ורק רוצה לישון. חשבתי שהוא יוריד לי ממינוני הכדורים, אבל הוא נתן לי עוד כדור לקחת.


אני מרגיש נורא עייף רוב הזמן. אין לי חשק לעשות כלום. אני ישן בערך 12-14 שעות ביום כשאני לא עובד. זו הבריחה שלי, אולי שם אני לא מרגיש את הסבל והקושי.

מאז הטראומה אני עדיין סוחב אותה וכבר כמעט 14 שנה שאני איתה. זה לא עוזב אותי, אני כל הזמן חושב על זה. אפילו שעברו 14 שנה זה עדיין נוכח אצלי כאילו זה קרה אתמול. אני ממש משמר את זה. לא עיבדתי את זה וזה עדיין מרגיש לי מאוד טרי.


אני לפעמים כבר אובד עצות ולא יודע מה לעשות.

תגובות

  1. אולי תחליף את הפסיכיאטר? תגיד יש לך גם טיפול ורבלי? תוכל לספר מה קרה לפני 14 שנים?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשבתי כל כך להחליף פסיכיאטר, אני איתו די הרבה שנים והוא ממש טוב ומקשיב. יש לו גם מוניטין מאוד טוב והוא בעל הרבה ידע. כן, אני הולך לפסיכולוג פעם בשבוע, אם כי אני מתלבט ממש אם להחליף אותו. ומה שעברתי לפני 14 שנה זו טראומה מאוד קשה שאני סוחב עד היום.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

מצב בעייתי.

כל כך הרבה זמן.