בעיות נפשיות...

 אחד הדברים שהכי קשים לי בחיים, זה ה OCD ממנו אני סובל. אפשר לומר שהוא משפיע עליי כמעט בכל אספקט בחיים. אני מתמודד איתו כמעט כל רגע. כמעט ולא יוצא מצבים שאני לא חושב על זה או שזה לא משפיע עליי.

כרגע הפסיכיאטר רשם לי עוד כדור, ואני לוקח המון כדורים. אני לפעמים לא יודע אם זה ממש עוזר לי, כי זה בעיקר מחליש את הרגשות. גורם לי להיות לפעמים נורא אפאתי, נורא קר. ואני לפעמים חושב שאולי עדיף שאני אחשוב על להוריד מינונים כדי להרגיש קצת יותר.

מה שעברתי לפני 14 שנה עדיין מנהל אותי. 90% מהזמן שאני ער, אני חושב על זה. כל יום. זה לא עוזב אותי בכלל. זה כל הזמן נמצא שם. זה קרה לפני 14 שנה ואני מרגיש כאילו זה היה אתמול. הכעס, הזעם, תחושת ההשפלה. כל זה מלווה אותי עדיין. אני לא יודע לפעמים אם אני אוכל להדחיק הכל ולהמשיך הלאה, כי תמיד יש את התחושה של חוסר הצדק והעוול שנגרם לי.

התחלתי לחשוב באחרונה על אפשרות ללכת ללמוד באוניברסיטה. הבעיה היא שאני עדיין בתוך הלופ של המצב הנפשי והטראומה שאני סוחב שאני לא יודע אם אני אוכל להתמודד עם זה. מה גם שאני לא יודע אם אני בכלל רוצה ללכת לזה.

כל החיים נסובים סביב סימני שאלה, כבר לא יודע מה לעשות ואם אפשר להמשיך.

תגובות

  1. עצה - תן סימן קריאה. מה דעתך להחליף את הפסיכיאטר? שווה תמיד להחליף כשרואים שאין התקדמות. רק כדורים אינו פתרון, אתה בעצמך טוען זאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נפגש עם הפסיכיאטר בזמן הקרוב. אני די מרוצה ממנו, כנראה שאני צריך לעשות גם פעולות בעצמי ולא רק להסתמך על כדורים. אבל עדיין ייתכן שאגיד לו שצריך לעשות שינוי כלשהו במינונים.

      מחק
  2. אולי הלמודים (או כל תעסוקה חדשה אחרת) הם בדיוק מה שאתה צריך עכשיו… אתה יכול להתחיל עם קורס או שניים באוניברסיטה הפתוחה ולראות איך זה במקום לקפוץ ישר למים העמוקים ולהתחייב למשהו גדול יותר. תראה איך זה משפיע עליך ותחליט לגבי ההמשך. אני חושבת שאפילו לא מאוחר להרשם לסמסטר שעומד להתחיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני ממש שוקל להירשם ללימודים. אני חושב שזה יעשה לי טוב, בעיקר מבחינה חברתית שתהיה לי קצת סביבה ולהכיר אנשים.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

מצב בעייתי.

החיים הם סיוט.