כדורים.

 לפני מספר ימים הייתי אצל הפסיכיאטר, הסברתי לו שה-OCD מפריע לי ממש. זה כבר השתלט על כל פינה בחיים שלי. ואז הוא אמר לי שאני צריך לקחת עוד כדור אחד ליום. נוצר מצב שאני לוקח המון המון כדורים. הרבה סוגים וכמות גדולה שלהם. אני לא יודע אם זה טוב לי או לא. אני חושב שבמידה מסוימת זה יוצר "סטטוס-קוו", כלומר, אי אפשר להרגיש רע אבל אי אפשר להרגיש טוב. פשוט פחות מרגישים.


העניין הוא שפסיכיאטר הוא "סמכות רפואית" ואולי בגלל זה אני כל-כך סומך עליו. כלומר, בסופו של דבר זו אוטוריטה שיודעת על מה היא מדברת. אבל מה אם אני עושה טעות? לפעמים אני חושב פשוט להפסיק בהדרגה את כל הכדורים ולא לקחת כלום. אני פשוט לא מרגיש. כאילו הכל רובוטי כזה וחסר משמעות.

תגובות

  1. בשום פנים ואופן אל תפסיק לקחת על דעת עצמך את התרופות. התחושה שלך לגביהן נפוצה מאוד והיא זו שגורמת לרבים להחמרה ולהתפרצות סוערת הדורשת אישפוזים. אני מכיר מישהו עם OCD שלקח כמה שנים עד שהגיע לאיזון מוצלח בעזרת תרופות. יתכן שגם לעצם זה שמצא עיסוק מעניין חדש וממלא בחייו - יש השפעה על ההצלחה.
    שאלת בעבר אם מישהו קורא כאן. אז כן קוראים כאן, אבל הקוראים כאן אין להם את הידע המקצועי להגיב ולעזור. אבל לכתיבה עצמה ידוע שיש לה ערך תרפואטי. אגב אתה לא לבד, יש עוד כמה מתמודדים כמוך בקהילת פרפרים ושכותבים כאן. יתכן שיהיה זה רעיון טוב אם תשתתפו בדיונים בפוסטים של זה לזה. הינכם יכולים לעזור זה לזה בשיתוף תחושותיכם ובנסיונכם.
    חזק ואמץ ובהצלחה

    השבמחק
  2. מצטרף למנהל - אל תפסיק עם התרופות. תמיד אפשר לבדוק מינון, התאמה תחת פיקוח רפואי. תרופה פסיכיאטרית איננה אנטיביוטיקה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.