מקום משל עצמי.

אני חושב שהעובדה שספגתי המון אלימות (פיזית, מילולית וגם נפשית) בחיי, בעיקר בבית ספר, מקומות עבודה וכו', ממש משפיעה עליי ביום-יום. זה גורם לי כל הזמן לפחד תמידי. פחד שאם לא יאהבו אותי, או יכעסו ממשהו שאני אומר - זה יגלוש לאלימות. זה כל הזמן מניע אותי. אפילו ש"טפו-טפו" לא ספגתי אלימות פיזית כבר הרבה שנים, זה עדיין מפחיד. זה כל הזמן בראש.


המחשבה הזו שמישהו שרק רוצה יכול להיכנס לי לגוף, לפגוע בי, להשפיע על התנועה שלי. זה ממש מפחיד. זה כאילו מישהו חודר למרחב האישי שלי. 


הפחד הזה כל הזמן מנהל אותי. גם המחשבות שיש לי עוד "פינות" לסגור בחיים תמיד גורמות לי לחשוב שיכול להיות עוד יותר גרוע. זה ממש מפחיד. אני מחזיק כבר 14 שנה משקל כל-כך כבד על הנפש שממש קשה לי לזוז. זה כמו לשים על גמל שק של 200 ק"ג ולהגיד לו להתקדם. רק שאצלי זה בנפש, זה כל-כך הרבה מטענים שיש לי, שממש תוקעים אותי מלזוז. זו אולי אחת הסיבות שאני ישן כל-כך הרבה. כי אין לי חשק לעשות כלום, ושום דבר לא גורם לי הנאה.


לא יודע אם מישהו קורה את זה. לפעמים אני חושב שאני לבד בעולם.

תגובות

  1. מה פירוש מישהו רוצה להכנס לגוף שלך? האם אתה נמנע מסקס עם גברים? האם אתה נמנע מסקס עם נשים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני סוג של נמנע ממין עם כל אדם.

      לגבי מישהו רוצה להיכנס לגוף שלי, הכוונה שכשנניח מתפתח ויכוח עם מישהו, אני חושש ישר שהוא ינסה לפגוע בי, פיזית. זה ממש מפחיד. וזה כל הזמן בראש שלי. המחשבה שמישהו ינסה לפגוע בי. כי אני יודע שעברתי את זה המון בעבר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.