זכרונות.

 לא משנה כמה זמן עבר, אני לא מצליח לשכוח את זה. אני לא מסוגל "לוותר". אני מרגיש שגם אחרי 14 שנה, זה מלווה אותי יום יום יום ושעה שעה. כאילו החיים הסתיימו ועד שאני לא אפתור את מה שקרה לפני 14 שנה, אני לא אוכל להמשיך.

העתיד לא מעניין אותי, גם לא ההווה. מעניין אותי כל הזמן העבר. אי אפשר להתקדם ואי אפשר להמשיך הלאה. 

אני באמת כבר לא יודע מה לעשות.

תגובות

  1. אני אתן לך טכניקה מוכחת. כל פעם שאתה יושב על האסלה ויוצק תחשוב שאתה יוצק על העבר, גם על האנשים שעשו לך רע אבל גם סותם את הגולל. זה טכניקה שעובדת פלאים למה? כי היא יוצרת דפוס מחשבה. אתה מדי יום יוצק ולכן זה מחלחל. מה שכן אתה חייב לחשוב יצירתי. לא מספיק להגיד אני יוצק עכשיו על שמוליק שצחק עלי. חשוב לראות את שמוליק בעיני רוחך ולראות כיצד היציקה נוזלת לו מהשיער על הפנים. וככה כל יום ותראה גם המגוחכות וגם העליבות יעשו את הכל קל יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תראה, הוא כתב על זה בפוסטים קודמים, אנונימי, אולי זה קצת יותר מדחיפה או מילת לעג. אבל אתה צודק, אני מסכים אתך, שהוא מגזים בדגירה על ה"פגיעה".

      מחק
    2. יכול להיות שבמידה מסוימת אני נהנה מה"דגירה" הזו. כלומר, היא נותנת לי להישאר בעמדת הקורבן וככה לא לעשות כלום. אני באמת כבר לא יודע מה מפעיל אותי.

      מחק
  2. OMG, החבר למעלה רמז לך בעדינות, שכנראה אתה נהנה מהמצב. אלא אם הפגיעה היא כזו טראומטית, אין סיבה בעולם לדגור על כאבי עבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נורא קל להגיד. כמו להגיד לנאנסת "תשכחי הכל ותמשיכי הלאה". זה לא פשוט.

      מחק
    2. אני נימי האנונימי ואני רוצה לומר שממש לא לעגתי. זו הטכניקה שלי וחשבתי עליה שנים רבות והיא מסייעת והסברתי למה אבל ארחיב.
      ראשית בהתמודדות עם משהו גדול שחוזר על עצמו צריך להכניס את זה לשגרה אחרת זה חוזר וצף.
      ולכן הדרך הטובה ביותר היא להצמיד זאת לפעילות אחרת שאתה חייב לחזור עליה מדי יום ביומו.

      שנית, הבעיה בהתמודדות עם דברים ענקיים היא שהם ענקיים. אבל יש דרך בלהכניס אותם לפרופורציה והיא להלעיג אותם. לזכור שהשוטר או העובד שהשפיל אותך הוא גם אדם וכל בני האדם הם יצורים די עלובים. הם צריכים לנקות את הטוסיק והם מתים בסוף כך שלא צריך לקחת אותם יותר מדי ברצינות.
      הטכניקה שלי מאפשרת זאת. אתה חושב איך היציקה נוזלת על פניהם, ממלא את פיהם ואיך הם עלובי נפש ואז מתחיל את היום.
      ניסית כדורים פסיכו, תנסה את הטכניקה שלי שבוע. אבל ברצינות, ממש לעשות ויזואליזציה, לחשוב איך הפוגע בך גם הוא אדם עלוב שימות בסוף כמו כולנו ואיך אתה עכשיו מוציא אותו מהסיסטם שלך ומביא עליו יציקה ישר על הפרצוף הדוחה של האיש המגעיל הזה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.