מחשבות ליליות.

 הרבה פעמים כשאני כותב כאן, אני מאוד אוהב לקרוא את התגובות. כלומר, במידה מסוימת אני כותב כאן בגלל התגובות. המחשבה שמישהו אחר קורא ואולי מתעניין ברגשות שלי זו הרגשה ממש טובה. אני לא אוהב לכתוב לעצמי כי אז אף אחד לא קורא את זה ולא מתפתח עם זה כלום. גם כאן אני לפעמים מדמיין שיבוא איזה משיח ומהרגע שאני אכיר אותו החיים שלי יהפכו טובים יותר. כנראה שזה לא יקרה, אבל אני אמשיך לדמיין.


הימים האחרונים עוברים עליי באפרוריות נוראה. סטטוס-קוו של דברים שלא משתנים. אותן מחשבות, אותו דפוס חשיבה, הדחקה, הכחשה וכו'. אני לא באמת חושב שמהמצב הזה אני אצליח להתרומם.


יש לי כל הזמן מחשבות על מה שקרה לפני 14 שנה. זה לא סגור אצלי. אני הרבה פעמים חי את זה ממש. לא את ההווה, לא את העתיד. מה שקרה לפני 14 שנה עדיין נמצא אצלי בראש. כאילו אני חייב לסגור את זה. ולסגור את זה כמו שצריך. אני חושב שאני ממש אובססיבי. אולי זה חלק מה-OCD, אבל אני פשוט לא מצליח לשחרר דברים מהראש. גם לא תמיד רוצה. לפעמים אני מרגיש שזה משאיר אותי במין מצב שבו אני תמיד אגיד לעצמי "למה לא לחיות את החיים". וכרגע, אין לי ממש רצון לחיות את החיים. אני מרגיש שאני חי רק בגלל שאני לא רוצה לפגוע במשפחה שלי.

תגובות

  1. אבל אני, המגיב נימי האנונימי מציע לך כבר שבועות שיטה שעבדה אצלי ואתה מתייחס אליה בזלזול או כמטאפורה. אני אומר לך: הרגלים זה הדבר הכי חזק בחיים מלבד המוות. אתה מצחצח שיניים כל יום בלי לחשוב. אם תרגיל את עצמך לצקת כל בוקר על אלו שעשו לך רע ולדמיין זאת בראשך, אתה תהיה בדרך לפתרון הבעיה. לו הייתי פסיכיאטור מפונפן, הייתי מכנה את זה דמיון מודרך קורבני העצמתי (שיטת דמק"ה) ואתה היית משלם לי שמונה מאות דולר לשעה ומהלל אותי בכל פורום. אבל בגלל שאני נימי האנונימי אתה מזלזל. כל בוקר על האסלה, עצום עיניך ודמיין כיצד היציקה נוזלת על פני המעוולים, נכנסת להם לפה כל המיץ. אט אט הם יוגכחו במחשבתך ויהפכו ללא כלום. בדוק. שיטת הדמק"ה עובדת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח, לא מבין נימי מדוע לא אימנת עצמך לתפקיד מאמן. אולי בעצם כן אימנת עצמך, אז 'תה מפסיד כסף מתרומת שיטת הדמק"ה.

      מחק
    2. קראתי את השיטה שלך, לא בטוח שזה יעזור.

      מחק
  2. יש לי הרגשה שכל הפתיחים, האקספוזיציות, ההקדמות, מחוות הנימוסין והחיזורים הסתיימו להם, והגיע הזמן לכתוב בפרוטרוט: מה קרה לפני 14 שנים".

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שאצטרך לרשום חלקים חלקים מהדברים שקרו.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.