מחשבות ליליות.

 ה-OCD שוב פעם תוקף. אומנם הוא בעוצמה יותר חלשה ממה שהיה לפני שבוע, אבל הוא עדיין חזק. כל הזמן המחשבות המטרידות, הדברים שצריך לעשות שוב ושוב. אני כמעט 40% מהזמן רק סופר. ממש בעייתי.

עד שקרה לי מה שקרה לי לפני 14 שנה, הבטחתי לעצמי שאם יקרה לי דבר כזה, לא אשתוק. ובאמת, כשזה קרה, עשיתי המון מאמצים שייעשה צדק. אבל זה לא קורה. שלחתי הודעה לפרקליטות, ואז מחזירים לי אחרי 6 חודשים מכתב שהתיק נסגר מחוסר אשמה. כלומר, אני לא מעניין אף אחד. בטח לא במערכת המשפטית. זה ממש מעצבן. המערכות האלה צריכות לעשות צדק, והן לא. מצד אחד מאשימים בנאדם שלא עשה כלום, מצד שני מישהו שעשה פשעים לא נעמד לדין. ההיפך - הוא ממשיך בתפקידו כאילו לא קרה כלום.

אני חושב שהמערכות האלה די רקובות. לפעמים אין קשר בין חוק לבין צדק. זה כל כך מרגיז. פעם חשבתי שכביכול שופטים אמורים לחפש את האמת, להבדיל בין טוב לרע, ואני עדיין מאמין שחלקם כאלה, אבל יש כאלה שלא. וזה פשוט כי הם לא מבינים את התפקיד שלהם. תפקיד של שופט זה לעשות צדק וצדק מהיר. אם הוא לא עושה את זה, מבחינתי הוא יכול להתפטר וללכת.

בא השוטר, בום, דופק לי אגרופים לתוך הפרצוף. אני חושב שאיבדתי הכרה לבערך 2-3 שניות. לא ידעתי כל כך איך להגיב. בכל זאת, שוטר תוקף אותי, מה אני אמור לעשות? אני לא יודע. אני גם לא כל כך יודע לריב מכות. 

זה כל כך מתסכל ומכעיס בו זמנית. אתה משלם מיסים, אזרח טוב, ואז בא מישהו כזה ששכח את התפקיד שלו ומוציא עלייך את העצבים שלו בדרך של אלימות. 

כמובן שאני לא שמח שזה קורה, אבל אני כן מרוצה מזה שבמחאות שיש עכשיו בארץ, מדברים על הנושא הזה. של אלימות משטרתית. זו תופעה ממש חמורה. שוטר אף פעם לא צריך להרביץ למישהו בלי סיבה. ואם הוא עושה דבר כזה - מבחינתי הוא צריך להיות בכלא. ממש ככה.

אבל איכשהו, 14 שנה וזה לא עובר. לא עובר. נשאר כאילו כמו בהתחלה. אני חושב שזה בגלל שלפני שזה קרה היו לי המון מחשבות "מה יקרה אם יקרה לי משהו כזה". אני חושב שבכלל עצם האירוע קרה בגלל שרציתי להוכיח לעצמי שאם זה יקרה לי אז אני אפעל. ואולי בעצם הידיעה שלא יקרה כלום, זה מה שהכעיס אותי. ולכן פעלתי כמו שפעלתי כדי להוכיח לעצמי שיהיה צדק. אבל כנראה שצדק לא נעשה בידי אחרים, ובכלל. אני לפעמים שומע אנשים מאמינים שטוענים שאחרי שמתים, אלוהים עושה צדק עם הטובים והרעים, אבל איכשהו, אני לא מאמין בזה. גם כבר לא מאמין באלוהים בכלל. מי שלא נעשה איתו צדק בחייו, כנראה שלא נעשה איתו צדק גם לאחריהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.