מחשבות ליליות.

 אני לא יודע איך לתאר כמה נמאס לי כבר. נמאס לי כבר מכל הסבל, מכל ה-OCD הקטלני שאוכל לי את הראש, מכל הזכרונות! נמאס!

הפסיכיאטר שלי פשוט מנותק מהמציאות. טוען שאם אני "מתפקד" סימן שהכל בסדר. לא, לא הכל בסדר. ההיפך הוא הנכון. זה שאני מתפקד כלפי חוץ לא אומר שום דבר כלפי מה שאני מרגיש בפנים.

ובפנים אני ממש סובל. בעיקר מהOCD אבל גם מהזכרונות והטראומות. כלום לא מוציא את זה. כלום. כל דבר שניסיתי רק העצים את זה. אוף, נמאס.

תגובות

  1. תחליף פסיכיאטר, ל-מה אתה מחכה? לענ"ד אם אתה כבר בטיפול של מרפאה, השינוי במטפל לא חייב בשנה המתנה. אתה לענ"ד חייב לומר למטפל שלך שהוא כושל בעבודתו. חשבת על טיפול ורבלי עם פסיכולוג שמתמחה בקשיים כמו שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא אומרים לפסיכאטור שלמד שלושת אלפים שנה שהוא כושל בתפקידו. זה מתכון לכך שלא תעבור פסיכיאטור. אומרים לפסיכיאטור שאתה חש תקוע וחסר תקוה. הבחור אכן תקוע אבל ספק אם איזה פסיכאטור יכול לעשות משהו בלי שהבחור יחליט לתת לעצמו זאפ.

      מחק
    2. ל arik benedev chaviv - העניין הוא שהוא פסיכיאטר מבין יחסית וכו', ואני גם לא כל כך יודע אם יהיה לי ביטחון אצל פסיכיאטר אחר, כי זה לצאת ממשהו מוכר.

      אני כן יודע שאני צריך משהו בנוסף לפסיכיאטר. יכול להיות שכמו שאמרת, פסיכולוג (למרות שהייתי אצל אחד שלא עזר לי כל כך).

      מחק
    3. ל אנונימי - אני גם לא חושב להגיד לו שהוא כושל, אני פשוט חושב שהגישה שלו לא נכונה. הוא הרבה פעמים מסתמך על זה שאני "מתפקד" - כלומר, הולך לעבודה וכו', והוא חושב שאם זה ככה אז אני בסדר. זה לא. יש לאנשים גם רגשות ויכול להיות מצב שאדם מתפקד כלפי חוץ אבל בפנים הוא סובל.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.