עוד לילה.

 כמעט בכל פעם שאני מוריד מינון של כדורים או מחליף כדורים, יש לי קצת כאבי ראש, חוסר יציבות וחוסר רוגע. זה קורה גם עכשיו. אני מרגיש ממש שאני לא יודע מה לעשות, כאילו אני הולך להתפוצץ בעוד שנייה.

לפעמים אני תוהה הרבה שאלות - מי יצר אותנו? למה הוא יצר אותנו? ובכלל, מי יצר את מי שיצר את העולם? אין בזה היגיון. כלומר - נניח ויש אלוהים, מי יצר את אלוהים? ומי יצר את מי שיצר אותו? ומי יצר את מי שיצר אותו? אין בזה היגיון. לא יכול להיות שקיימים חיים כמו שלא יכול להיות שלא קיימים חיים. איך בכלל נוצר העולם הזה?

ובכלל, העולם הזה דפוק. אם יש אלוהים, אז כנראה שהוא נכשל בגדול. אני מסתכל על העולם הזה ולא יודע מה בסדר בו. כלום. העולם הזה דפוק.

אני שונא את העולם הזה, ושונא את כל האנשים בעולם הזה. כולם רעים ושטניים. 

נמאס לי כבר מהכל. בא לי שהכל יתפוצץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.