מצב בעייתי.

 כל המצב הביטחוני הזה ממש לא עושה לי טוב. קשה לי נורא לעמוד מנגד ולהרגיש שאני לא יכול לעשות כלום כדי לשנות את זה. גם החלטתי החלטה מודעת לא לפרסם את דעתי על העניין ברשתות החברתיות, והיות וכרגע כל מה שמעניין אנשים זה המבצע, אז אני לא רושם כלום ברשתות החברתיות. וזה במידה מסוימת החברה היחידה שיש לי. 

אני מתחיל להרגיש ממש רע. כל הזמן אני מרגיש שמדברים רק על המצב הביטחוני ולא על שום דבר אחר, וזה ממש קשה לי. במיוחד הלבד הזה, שאין עם מי לדבר או לשתף. זה נורא נורא קשה.

אני גם התחלתי להרגיש רגשות אשם על כך שלא עשיתי צבא בזמנו. הרגשה שכאילו יכולתי עכשיו לעשות משהו מועיל חוץ מסתם לשבת בבית ולהמתין. אוף. זו הרגשה נוראית.

יש לי בכלל כל כך הרבה מה לרשום, מה להגיד, מה לשתף. אני רוצה נורא לדבר עם אנשים ואין לי ממש עם מי. אצלי בבית כל הזמן יש רק חדשות ושום דבר אחר, וכולם מתעסקים רק בזה.

לא יודע כבר מה לעשות. כנראה שנותר לי רק לחכות שזה יסתיים מתישהו.

תגובות

  1. ממליץ לך ולכולם להמעיט ככל האפשר להתחבר לחדשות בטלוויזיה וברשתות החברתיות, למען הבריאות הנפשית. עדיין לא מכירים אותך כאן. תגיב בבלוגים שמעניינים אותך, סוג של שלח לחמך - חלק עשויים להפוך קוראים שלך (בשול השמאלי בדף פרפרים הכנס ל"בלוגים לפי נושאים"- שם תמצא את הכותבים בקטגוריה "יומן אישי" כמוך).
    דרך נוספת להיכרות איתך היא לכתוב ולשייך פוסט בנושא השרביט החם המתחלף פעם בשבוע (ראה פינה בשול הימני של אתר פרפרים) ובקישור:
    https://hot-membposts.blogspot.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. זה רעיון ממש טוב. אשתדל לקרוא גם בלוגים אחרים במהלך השבוע.

      מחק
  2. אני עזבתי את פייסבוק ואת טוויטר לגמרי. שוקל בקרוב לסגור גם את חשבון לינקדאין, השפך להיות echo chamber להסברה הישראלית. בכלל, יצא לי מהתחת הלינקדאין הזה עוד לפני המלחמה עם כל חוגגי האירועים על ידי כתיבת פוסט עם תמונה מונפשת קיטשית. ואני בטח צריך לפחות לעשות לזה "לייק". נראה לי אעביר תוכן שכתבתי בלינקדאין ל-Medium.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל הפייסבוק וכו' זה אחלה בימים רגילים. אפשר להכיר אנשים ולשתף דעות. העניין הוא שכמו שאמרת, זה הפך להיות ממש עמוס בפוליטיקה וכל מה שקשור במלחמה שזה ממש מעמיס מבחינה נפשית.

      מחק
  3. מצטרף להצעות של הקנקן. הבלוגיה שלנו היא בראש ובראשונה מאגר עשיר של אומנות, סיפורת, שירה, צילום, הערכות מצב, היסטוריה, פילוסופיה, הצעות לחיים - בקיצור מה לא?!
    למשל, כמו שקנקן אומר: מעולם לא נכנסת לבוג שלי וקראת בו פוסט אחד, למה? צא קצת מעצמך.

    השבמחק
    תשובות
    1. בגלל שאני לא בפייסבוק אז התפנה לי הרבה זמן פנוי, ובאמת אשתדל להקשיב לעצתך ולקרוא בלוגים אחרים במהלך השבוע.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.