תעסוקה.

 המצב התעסוקתי שלי ב-5 שנים האחרונות די טוב יחסית לשנים עברו. עד אז, הייתה לי רק עבודה אחת שהצלחתי להחזיק בה שנתיים. בשאר העבודות הייתי מחזיק חודשיים-שלוש ואז מתפטר או שמפטרים אותי. לא יכולתי להחזיק כמעט שום עבודה. שום עבודה. תמיד היו לי מריבות וויכוחים עם קולגות, תמיד לא ידעתי להתרכז בעבודה, תמיד היו לי איחורים וחיסורים כי לא אהבתי את העבודה.

אבל ב-5 שנים האחרונות, כאמור, זה די השתנה. אני עושה עבודה שאני יחסית טוב בה ואני זוכה להערכה. זו לא עבודה שדורשת יותר מדי חשיבה, אבל עדיין היא סוג של מעניינת. 

הנקודה היא שאני חושב ש-5 שנים זה הרבה זמן שלא רכשתי לעצמי כישרון במשהו חדש או השגתי ניסיון במשהו חשוב. לכן אני ממש ממש מתלבט בנוגע לעבודה הזו. אני פרילנסר, כלומר, יכול להיות חודש עם מעט מאוד ימי עבודה ויכול להיות גם חודש די מלא. הכל תלוי בכמה אני רוצה לעבוד וכמה יש אפשרות לעבוד, שזה גם נחמד.

ההכנסה בעבודה הזו מאוד גבוהה יחסית לעבודות אחרות, שזה גם יתרון. השאלה כמה זמן אני יכול לעשות את זה? אני בן 34. אולי בעתיד ארצה להתמסד או משהו בסגנון ואז אצטרך למצוא עבודה קבועה. לכן אני שואל את עצמי אם כדאי לי להמשיך בזה או לא.

כאמור, הכסף טוב, אבל אני לא יודע אם אני רוצה להמשיך בזה עוד שנים. לא יודע אם יש בזה אופציות לעתיד. ולכן אני ממש מתלבט.

העניין הוא שאני כרגע אולי חושב שיש אופציות אחרות, אבל יכול להיות שאני אנסה להתקבל לעבודות אחרות ולא אצליח. וגם אם אצליח להתקבל, אני לא בטוח שאחזיק שם מעמד הרבה זמן.

בכל מקרה, אני צריך להתחיל לחשוב על זה באופן רציני, וזה דבר שלא עשיתי הרבה זמן.

תגובות

  1. תראה, נשמה, למה להחליף כשטוב לך? אתה מחפש ריגושים? אתה חי עם אבאמא, כלומר חלק גדול מהוצאות של רווק החי לבד לא קיים. הבנתי שאינך יוצא - לא לסרטים, פאבים, מועדני ריקודים, מועדוני פו"פים. לא מצליח להבין עם יש לך קשרים מיניים בכלל. [קשר מיני ופעילות מינית משחררים מאוד, מרפים חרדות ופי אלף טובים מכדורים.] לפני שאתה מחליף, אולי תלך למכון ייעוץ והכוונה לעבודה, תעשה את הבחינות שלהם ותדע לפחות לאן לחתור.

    השבמחק
    תשובות
    1. העבודה שאני עובד בה עכשיו היא די טובה מבחינה כספית וגם מבחינת סדר - אני קובע מתי אני עובד ומתי לא. זה נורא נחמד, במיוחד שאני אוהב את החופש שלי בעניין הזה. העניין הוא שבעבודה הזו אין הרבה "ראש גדול" - היא הרבה פעמים מונוטונית ואין בה תחושה של סיפוק במובן השכלי או אחר.

      מבחינת קשרים עם נשים - אני ממש לא שם. רחוק מאוד. אני לא מרגיש שאני יכול להיות עם מישהי כרגע.

      יכול להיות שבאמת ללכת למכון ייעוץ זה רעיון טוב.

      מחק
    2. אולי אשמע מגעיל קצת - אוננות איננה חטא, ואני מקווה שאתה מאונן. באמת זה משחרר, משחרר לחצים, מזרים אנדורפינים חשובים בגוף.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.