מרגיש שאני הולך להשתגע.

 יש שיר של ארז לב ארי, שאני מאוד אוהב, שקוראים לו "מה אעשה". באחת השורות הוא אומר "ותשמור גם עליי, כדי שלא אשתגע".

זה ממש בדיוק מה שאני מרגיש עכשיו. אני מפחד שאני אאבד את השפיות. מפחד שאני כבר לא אהיה מחובר למציאות. זה כל-כך מפחיד אותי. 

לפני כשעה צפיתי בסרטונים ישנים ב-YOUTUBE שמראים חולי נפש מלפני 60 שנה בערך. זה די מעניין לצפות בזה. אבל אחרי זה היה לי פחד שאולי גם אני אהיה כזה בקרוב? הרי הפסיכיאטר אמר שיכול להיות שיש לי סכיזופרניה. אז אולי, אולי אני כמוהם בעצם? זה כל-כך מפחיד שאני יכול לקבל צמרמורת מזה. אני לא רוצה להשתגע בכלל. 

יש כל-כך הרבה דברים קשים עכשיו שעוברים עליי. הכי קשה זו הבדידות, שאין מי לשתף, אין עם מי לדבר. אפילו ברשתות החברתיות אני לא כותב עכשיו בזמן מלחמה. זה ממש נורא. ואני גם לא עובד עכשיו בכלל. כל היום בבית ולא יוצא ממנו.

חשבתי על הרבה דברים שאני צריך ורוצה לעשות. ובאמת שכנראה שאצטרך להיכנס לדפוס של פעולה יותר מאשר דיבור.

אוף, אני רק רוצה שהשפיות שלי תישמר.

תגובות

  1. האמת, מדוע אינך פעיל ברשתות החברתיות? אני פעיל מאוד, יש תנועה רבה בהן, אפשר לזכות שם באהדה ובהקשבה. מדוע אינך הולך לטיפול וורבלי. החרדה הזו מסכיזופרניה, שווה לשוחח עליה עם בעל מקצוע. מדוע אינך מתקשר לסה"ר? הם בדיוק נמצאים בשבילך בשעות הקשות. תעזור קצת לעצמך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא פעיל ברשתות החברתיות עכשיו בגלל המלחמה. אני לא רוצה לרשום דברים שעלולים להתפרש כפוליטיים, במיוחד כשיש עכשיו נעדרים ומשפחות שרוצות לשחרר את הקרובים שלהן.

      אני לא מכיר סה"ר, אבל אבדוק ואראה אם זה מתאים לי.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.