כתיבה.

 אני לא מבין, למה כל כך קשה לי לכתוב בזמן האחרון? נורא קשה לי כל פעם להתיישב ולכתוב את מה שאני מרגיש. 

נורא קשה לי להסביר, יש לי מיליון ואחת בעיות נפשיות. אני לא יודע מאיפה להתחיל. אני פשוט רוצה לחיות חיים טובים. אבל מה לעשות, זה לא קורה. הOCD שובר אותי, מתעלל בי עד כלות. אני לא מרגיש יותר כלום. 6 כדורים ביום עושים את שלהם. אין רגש.

יש לי עכשיו מספר דברים שצריכים לקרות בימים הקרובים וזה מכניס אותי ללחץ.

אני חושב שאולי כדאי שאקח עוד חוות דעת של עוד פסיכיאטר. הפסיכיאטר שאני נמצא אצלו חושב שמצב רוח זה רק תרופות וכימיה. זה לא. כל פעם הוא משנה ומחליף לי את הכדורים והכל נשאר אותו דבר - דפוק. אולי צריך לנסות משהו אחר? לא רק כדורים, אלא משהו בכללי. כי אני חושב שרוב הבעיות שלי נובעות מטראומות שעברתי וחוסר יכולת לעבד אותן.

בינתיים אני רוצה לדפוק את הראש בקיר ולבקש עולם אחר לחיות בו.

תגובות

  1. האם שמעת על הטיפול החדשני בגריה מגנטית עמוקה (DTMS)?
    https://www.grunhaus.co.il/deep-tms-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%97/

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שמעתי על זה. עכשיו נכנסתי וצפיתי בסרטון שיש בעמוד הראשי. זה נראה מאוד מעניין וייתכן ואתקשר אליהם לבדוק השבוע. תודה רבה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.