בחירות.

 אני מרגיש לפעמים ממש שחוק מהעבודה. כשאני חוזר, אין לי כוח לעשות כלום, ואני ממש נשפך לתוך המיטה. גם אחרי יום עבודה קצר יחסית של 4-5 שעות. בעבודה שאני עובד בה עכשיו, התמדתי יותר מכל עבודה. אני נמצא בה כבר הרבה זמן, ופעם גם די אהבתי אותה. היא נותנת לי יחסית מרחב כלכלי רחב היות והתשלום השעתי יחסית גבוה, וזה אומר שאני מרוויח סכומים נכבדים כל חודש. אבל עדיין, זה לא עבודה נוצצת במיוחד וגם לא מאתגרת מדי.

אני לא יודע אם אני יכול לעזוב את העבודה כרגע, כי אם אני אעזוב, לא יודע אם אמצא משהו טוב אחר. יש אומנם המון משרות, אבל לעבוד יום שלם בשביל 260 ש"ח זה לא ממש מלהיב אותי. אני רוצה להרוויח הרבה ובעבודה שלי כרגע אני מרוויח טוב. אבל שוב, חוזר שחוק ממש. וגם בעבודה עצמה לפעמים אני סובל מזה שיש עומס. יכול להיות שאני צריך לעבוד על עצמי מנטלית בהקשר הזה, כי עד לפני שנה זה לא היה ככה אצלי.

עכשיו אני מרגיש שממש כואב לי הראש, ואני סבור שזה גם בגלל יום העבודה שעבר עליי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.