התלבטויות.

 יש לי כבר הרבה זמן לבטים לגבי העבודה. מצד אחד אני מרוויח בה לא רע, מצד שני אין בה אתגר ממש, וגם אני לא מצליח ליצור חברים חדשים. אני עובד במספר מקומות, ולכן אני אומנם מכיר אנשים אבל לא מצליח להכיר חברים, כי רוב האנשים שאני עובד איתם מבוגרים ממני בהרבה וגם כשיש צעירים בגילי אז הדינמיקה מאוד קצרה ולא מצליח להיווצר קשר. 

כשעבדתי פעם בחברה גדולה במוקד אז זה היה יותר קל, כי בהפסקות יוצאים ביחד וכו' אז מדברים ונוצר קשר.

אבל כאמור, בעבודות אחרות כמעט ולא החזקתי מעמד יותר ממספר חודשים, ובעבודה הנוכחית שלי אני כבר מספר שנים ודי מרוצה. אבל אני לא יודע אם אני אוכל לעשות את זה בגיל מבוגר יותר, ואני גם לא יודע אם אפשר לקרוא לזה ממש מקצוע, וזה גם לא נשמע יוקרתי יותר מדי.

אני ממש מתלבט בקשר לזה. ואני גם שוקל ללמוד באוניברסיטה. העניין הוא שאני חושב שבמקצועות שאני יכול ללמוד, אי אפשר להרוויח מהם ממש כסף. הכסף הגדול נמצא בהייטק, רפואה, משפטים וכו'. דברים שאני רוצה ללמוד כמו היסטוריה, אי אפשר ממש להתפרנס מזה. לכן אני ממש מתלבט.

בנוסף לכל זה יש עוד לבט וזה אם להמשיך לגור בבית של ההורים או לא. מצד אחד אני חוסך המון כסף, מצד שני אני לפעמים רוצה את הלבד שלי. מצד שלישי, אימא עושה לי כביסה והכל, וזה הרבה יותר נוח.

אוף. המון לבטים. לא יודע כל כך מה לעשות. נקווה שיהיה טוב יותר בהמשך.

תגובות

  1. איי, מכיר את השיר "מהרי נא" של אהוד בנאי? https://did.li/ix3Nf

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.