מחשבות ליליות.

 כתבתי אתמול בפוסט נפרד מספר דברים על עניין של חיזור וכו', ואולי כדאי שאני טיפה ארחיב על זה.

כמו שרשמתי, יצא לא מעט פעמים שגברים ניסו להתחיל איתי. אני יודע שזה עלול להישמע מוזר, היות ואני לא חושב שאני משדר משהו "לא-סטרייטי", ואני גם לא חושב שאני מושך מבחינה חיצונית, אבל עדיין, גברים ניסו להתחיל איתי לא מעט פעמים.

לעומת זאת, נשים הרבה פחות. למרות שיש יותר נשים סטרייטיות מאשר גברים להט"בים.

אז אולי כדאי להסביר למה זה באמת קורה.

אני חושב שבאופן כללי, למרות שזה הכללה גסה, לגברים ולנשים יש סוגי משיכה שונים. אישה, מהיותה זו שמייצרת את דור ההמשך, יותר חושבת במובן של "מי יהיה אבא טוב" לילדים שלה. אבא טוב לא אומר בהכרח כזה שייקח את הילדים לחוגים. בגלל ההיסטוריה, נשים נמשכות יותר לגברים חזקים, כאלה שיכולים לשדר חוסן ויכולים לשמור על הצאצאים שלה.

נשים הרבה פעמים בכלל לא מודעות לזה. אם מישהו ייכנס לאתר היכרויות, נשים לרוב יכתבו שהן מחפשות גבר אמפתי, מכיל, רגיש וכו'. 

ובכן, זה ממש קשקוש. רוב הנשים נמשכות להפוך מזה. זו גם הסיבה שנשים נמשכות יותר לגברים "מניאקים" או כאלו שמזלזלים בהן, שפוגעים בהן, שעושים להן לא טוב. "הילד הרע", בקיצור.

אבל בעניין אחד כן אני שם לב להבדל מסוים - נשים, מהיותן יותר רגישות, יודעות להבדיל מהר מאוד בין "אמיתי" ל"לא-אמיתי". ככה אני רואה את זה לפחות.

הסיבה שגברים לפעמים ניגשים אליי ומנסים להתחיל איתי, זה פשוט כי המסכות לא מפריעות להם. אני שם על עצמי 10 מסכות, וזה לא משנה עבור הצד השני. מה גם שמן הסתם גברים, מצטער על ההכללה, יחפשו הרבה יותר מין ויסכימו לקיים יחסי מין עם אדם אחר, לא חשוב אם זה גבר או אישה, לאחר מעט מאוד היכרות, להבדיל מנשים ששוב, מצטער על ההכללה, יסכימו לקיים יחסי מין עם מישהו/י אחר/ת לאחר הרבה יותר מאמצים מהצד השני.

אני לא מצליח לנהל שיחה "אמיתית" עם מישהו אחר. לא מצליח להוריד את המסכות, לחשוף קצת רגשות. ואני חושב שזו הסיבה בגינה אני לא מצליח עם נשים. אני אגיד אולי משהו שישמע מוזר - דווקא בפעמים שהייתי פחות מנסה להרשים או מנסה להיות משהו אחר, דווקא אז נשים הראו משיכה אליי. וזה לא בהכרח כי הייתי יותר מצחיק או יותר שנון, זה פשוט כי הייתי יותר אמיתי ואז הייתה משיכה מהאישה. ברגע שאני לא אמיתי, נשים נרתעות מזה. ולי זה קשה, כי קשה לי להיות אמיתי. אני כל הזמן עם מסכות ולא אומר מה שאני מרגיש באמת.

יכול להיות שמה שכתבתי נשמע טיפה מבולבל, אבל ככה אני מפרש ניסיונות חיזור מהצד השני.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.