מחשבות ליליות.

כפי שהיה באחד הפוסטים הקודמים, אני חושב שכדאי שאסדר לפי נושאים את החלקים של הפוסט, של הדברים שמשפיעים עליי היום.


* תביעה נגדי: אדם מסוים תבע אותי, וזכה בסכום כסף גדול. אני ממש מבואס מזה. כלומר, ציפיתי שהוא לא יזכה, או שגם אם יזכה הוא יקבל סכום קטן. הוא קיבל סכום גדול ואני ככל הנראה אאלץ לשלם אותו. אפילו כשזה בתשלומים זה עדיין נורא קשה עבורי להיפרד מהכסף הזה, אותו הרווחתי בעמל כפיי.


* הליכים משפטיים שאני מנהל: יש 3 הליכים משפטיים שאני צריך לפתוח בנושאים שונים. אני דוחה את זה כבר הרבה זמן. למעט אחד, את ה-2 האחרים עוד לא התחלתי עדיין. אני צריך להתחיל בהם ולצפות שהתוצאה תהיה טובה.


* מצב נפשי: השבוע יצרתי קשר עם מטפל ב-OCD, הוא אמר שיחזור אליי ולא חזר. צריך לנסות שוב פעם וגם לבדוק עוד מקומות בהם מטפלים ב-OCD. אני צריך למצוא מטפל טוב בעניין הזה. הקטע הוא שהרבה פעמים דורשים הרבה כסף. באחד המקומות דרשו 400 ש"ח עבור טיפול של שעה, ובהנחה שצריך מספר טיפולים, הרי שזה יכול להגיע ל-1,600 ש"ח לחודש. לא שאין לי, אבל אני לא רוצה להוציא סכום כזה גדול על טיפול.


הגעתי למסקנה מסוימת שלהיות *רק* בטיפול פסיכיאטרי זה לא נכון עבורי. לקחת הרבה כדורים ביום אולי מקל טיפה את התסמינים, אבל עדיין לא פותר את הבעיה. אני צריך לחשוב על עוד אפשרויות כגון CBT או כל דבר אחר שיכול לסייע.


* ספורט: כמו שרשמתי בעבר, אני כל פעם אומר לעצמי שאני צריך לעשות ספורט אבל לא עושה כלום. לכן אני צריך לקום מהכורסא ולעשות מעשה. התחלתי לפני מספר ימים קצת דילגית, אבל זה לא מספיק. צריך לעשות משהו יותר משמעותי כמו אימון בקבוצה או משהו בסגנון. שקלתי גם ללכת ללמוד אומנויות לחימה שזה יכול להיות טוב עבורי ולהחזיר לי את הביטחון העצמי. אני עדיין שוקל את זה.


*לימודים: כרגע מתלבט מאוד אם ללכת ללמוד או לא.


* טיסות לחו"ל: זה החלק הכי נחמד בכל הפוסט. כבר 5 חודשים שלא הייתי בחו"ל, ואולי בשבועות הקרובים סוף סוף אטוס למקום כלשהו. זה אחד התחביבים הכי אהובים עליי. אני מאוד אוהב לטייל. אני משתדל בדרך כלל לפחות פעם בחודש-חודשיים לטוס לחו"ל ובעיקר למקומות חדשים בהם לא הייתי. כרגע המחירים יקרים אבל אולי בעוד מספר שבועות תהיה אפשרות ואטוס.


* בלוג: ניסיתי לפתוח בלוג חדש ב WORDPRESS וב-WIX, בגלל שכאן כשאני מגיב אז כנראה אנשים לא מקבלים הודעה על זה. יש איזשהי בעיה בדפדפן כנראה. אני תמיד מגיב למה שאנשים רושמים ואני מאוד אוהב שאנשים מגיבים. זה ממש חשוב לי.


אני חושב שסיכמתי את רוב הדברים. מקווה לימים טובים.

תגובות

  1. שינויים חשובים.
    מוזר שהמטפל לא חזר אליך, אולי כך הוא בחן אותך, כמה תתקשר אליו ותציק לו?
    תראה, אז יעלה כסף, אם זו לא בעיה מבחינתך, הבריאות חשובה, השמחה שאתה מחפש והזוגיות שאתה מעונין בה. אולי חלק מהתרופות ירד, והחשק המיני יחזור. [מודה - התרופה החדשה שלי פחות משפיעה על היצר המיני שלי, אבל גם אצלי זה לא ממש "חגיגה". אני מתנחם בעובדה שאני בן 70, אז.. זה המצב.]
    תתחיל ללכת. כל יום חצי שעה, לא יותר. תאמין לי פלאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשלם 400 ש"ח לפגישה זה לא מעט, וזה גם שיקול לצערי.

      אבל כן, צריך להתחיל לטפל באיזשהו אופן כדי שאוכל לפחות לנסות לחיות חיים טובים יותר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.