מותש.

 מאז אתמול, שנודע לי על פסק הדין, התחלתי להרגיש ממש רע. פסק הדין קובע שאני צריך לשלם סכום גבוה מאוד. ואני כועס נורא, כי זה לא צודק. אני לא עשיתי מה שטענו שעשיתי. בית המשפט התעלם לחלוטין מכל מה שאמרתי וקיבל את טענות הצד שכנגד די במלואן.

בהתחלה, אתמול בערב, הייתי יחסית סביר, אבל עכשיו מתחילות לעלות לי כל מיני תחושות של קונספירציות ופרנויות. אני לא יודע מה לעשות, כי אני רוצה לשמור על שפיות. אני לפעמים מפחד שאאבד אותה. אני מרגיש לפעמים כאילו כל העולם נגדי באיזו מלחמה קונספירטיבית. אני לא יודע מה לעשות.

אני ממש לא רוצה לאבד את השפיות. 

תגובות

  1. לא תאבד אם תשחרר ותשוחח. למה אתה משלם לפסיכיאטר, לפסיכולוג? למה אתה לא משוחח עם הוריך, אצלם אתה גר?

    השבמחק
  2. אני צריך למצוא פסיכולוג, היות והפסקתי את הטיפול עם הקודם. עם ההורים שלי אני מדבר מדי פעם, וזה גם גורם לי לשמור קצת על שפיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז חפש אחד נורמלי שמתאים לך. ומה דעתך להרבות שיחה ואהבה עם הוריך? מפוסט קודם אני יודע שיש לך רגשות אשם על דברים שעשית לאמך - זו הזדמנות לברר, לבקש סליחה, להראות אהבה.

      מחק
    2. כן, זה מה שאני רוצה לעשות. לדבר עם אימא שלי ולהתחיל לנסות לפתור את משקעי העבר. הבעיה שאני לא תמיד יודע אם זה הסוף של הצרות שאני מביא, ולכן אני לא יכול לשקר לה ולומר לה שמעכשיו הכל יהיה בסדר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.