פסיכיאטר.

אני הולך ככל הנראה להחליף את הפסיכיאטר שלי, או לפחות לקבל חוות דעת נוספת.

כבר הרבה שנים שאני מטופל אצלו, וחוץ מכדורים הוא לא נותן שום המלצות פרקטיות. הוא גם מאוד "רציונלי" ותמיד טוען ש"הכל כימי". אז לא. לא הכל "כימי". יש משמעות גם לרגשות וכו'. ואני תמיד מסביר לו שהבעיות הנפשיות שיש לי נובעות בראש ובראשונה מטראומות ומזכרונות רעים והדחקה, אבל הוא חושב שזה כימי ואין כל קשר לזה. גם שאמרתי לו שאני הולך לפסיכולוג, הוא אמר שזה סתם בזבוז כסף וזה לא יעזור. 

אני לא כל כך אוהב את הגישה הזו. הוא חושב שרק כדורים יעזרו, אבל בינתיים נראה לי שהכדורים הם אלה שעשו אותי אפתי כל כך. לקחת 4-6 כדורים ביום זה דבר שאני לא בטוח שאני צריך אותו. הייתי רוצה להסתדר בלי כדורים או עם כדור אחד או 2 וזהו. אני לוקח המון.

כנראה שעוד השבוע אנסה לברר אודות פסיכיאטר אחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.