הרבה נושאים מעורבבים.

1. כתבתי לפני מספר ימים שיש איזשהו שיפור אצלי בחיים. אני לא יודע ממה הוא נובע, יכול להיות ממספר דברים: הספורט שהתחלתי לעשות קצת או אולי השינוי בכדורים, או אולי פשוט העובדה שאני בודק דברים חדשים ומתחיל לראות טיפה אור בקצה המנהרה.

אני אגיד משהו שיכול להישמע כאוקסימורון - ביום יומיים האחרונים זלגו לי קצת דמעות. אני רואה את זה כמשהו חיובי, חיובי מאוד אפילו. מדוע? כי עד עכשיו הדחקתי ולא נתתי לעצמי להרגיש. יותר גרוע מזה, אולי בכלל לא יכולתי להרגיש. לא הייתי מחובר לרגשות. הכל היה מונוטוני ורובוטי להחריד. ואני רוצה להרגיש. רוצה לשמוח, להיות עצוב, להתרגש. זה משהו שהיה חסר לי מאוד. אז כן, אני רוצה לבכות. אין בזה שום בושה, ההיפך הוא הנכון.

2. בהמשך לסעיף הקודם, יש לי כל כך הרבה רגשות אשם שצפים אצלי ביחס למה שגרמתי לאימא שלי. אני חושב שמתוך 34 שנה שאני חי, 28 שנים אני מעביר אותה ייסורים וקשיים. היא תמיד צריכה לדאוג לי כי אני עושה שטויות, אני לא צפוי, אני אף פעם לא מביא איתי חדשות טובות או גאווה. כלום. גרמתי לה כל כך הרבה עצבות ובכי שזה ממש הורג אותי מבפנים. אני לא חושב שיש ילד שעשה צרות לאימא שלו כמוני. זה פשוט צרות אחרי צרות. בלי הפסקה. אין לי בעיה שאני נפגע משטויות שאני עושה, אבל אני לא רוצה שאימא שלי תיפגע. היא הבנאדם הכי חשוב לי בעולם.

3. התחלתי לחפש מישהי שאפשר לדבר איתה. אני מרגיש הרבה בדידות בשנים האחרונות. פעם לפני הרבה שנים הייתי מדבר אחת לכמה זמן עם בנות באינטרנט. זה היה נורא נחמד, שיש מישהי לשתף. הייתה מישהי שהייתי מדבר איתה שנתיים-שלוש ובסוף ניתקנו את הקשר. זה היה ב-ICQ, וממש הרגשתי שיש לי משהו מיוחד איתה. באמת בחורה מדהימה. עכשיו חיפשתי אחריה ומסתבר שהיא בזוגיות עם מישהו אחר, והיא גם לא זוכרת אותי כל כך, ככה שויתרתי על אפשרות לחזור לקשר איתה.

אני בסה"כ צריך מישהי שאפשר לשתף אותה. לדבר איתה. אולי אפילו לצחוק ביחד איתה. אני מקווה שאני אמצא אחת כזו בזמן הקרוב.

4.. שוב ושוב אני שובר את הראש בעניין הלימודים. ללמוד? לא ללמוד? אולי אני צריך תואר? אולי לא צריך ואני צריך להתמקד בלהרוויח כסף?

אני גם אוכל שוב ושוב את הראש, אם כבר ללמוד, אז מה ללמוד?

א. יש אפשרות ללכת ללמוד היסטוריה, אתנרופולוגיה, סוציולוגיה וכו' - מקצועות מעניינים. אבל מה? אין בהם פרנסה. מעט מאוד האנשים שעובדים בתחום, וגם אלה שעובדים הם בדרך כלל מורים שמרוויחים שכר מועט.

ב. יש את האפשרות ללמוד משפטים. פרקטי. עבודה בשפע, אפשרות להתקדם, אך מה? אני לא יודע אם זה בשבילי.

ג. יש את האפשרות ללמוד מדעי המחשב או הנדסה מסוג כלשהי. גם כן, הרבה מאוד כסף, אבל לא יודע אם אני אוהב את זה.

בבקשה - בעניין הזה ספציפית - אשמח לתגובות. גם אם אתם מתביישים או חושבים שאין לכם דעה מספיק טובה - תכתבו. זה חשוב לי.

אני חושב שזהו לבינתיים, עד לפעם הבאה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.