כאב ראש.

 כואב לי בכל הגוף. אני לא יודע ממה זה נובע, אם זה נפשי או פיזיולוגי, אבל אני מרגיש ממש רע עכשיו. קודם כאב לי הראש, הכתפיים, הבטן, היה בא לי להקיא. פשוט מרגיש רע. לקחתי כדור אדוויל ואני מקווה שהוא יעזור, וגם אכלתי קרטיב בטעם מלון, שזה נותן לי קצת סוכרים שאני מאוד אוהב.

יש לי מלא מחשבות על כל כך הרבה דברים. בשנים האחרונות כמעט ולא הרגשתי. בחרתי שלא להרגיש. ואז הייתי רובוטי ומונוטוני. עכשיו בזמן האחרון התחלתי קצת "להרגיש". פתאום התחלתי קצת לבכות, להיות עצוב, להרשות לעצמי רגע להתחבר לרגשות שלי. וזה ממש טוב, העניין הוא שזה כנראה יוצר הצפה, כי הרבה זמן לא הרגשתי ואז זה מציף זכרונות של שנים אחורה. גם הרבה הדחקות.

אני חושב על זה לפעמים, אין לי כלום בחיים. לא עשיתי תואר, אין לי כסף, אין לי חברה, אין לי חברים. כלום. רק כמה דברים בודדים שאולי גורמים לי לסיפוק מדי פעם.

אני חושב שכל הכאב שיש לי בגוף נובע ממשהו נפשי. סוג של הצפה שגורמת לגוף לסבול.

ואני ממש ממש סובל עכשיו. לא יודע כבר מה לעשות. לפעמים רוצה להיות כבר אחרי זה. אבל זה עדיין כואב לי.

תגובות

  1. הכאב יכול לנבוע גם מחום. לפחות שתה מים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שם המון מזגן, וגם משתדל לשתות כמה שיותר קר בדרך כלל.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

מצב בעייתי.