חוסר צדק.

 נשארתי מצולק ממש ממה שעבר עליי ב-15 השנים האחרונות, בעיקר עם רשויות ה"חוק" (במירכאות בכוונת מתכוון).

אני חושב שעצם זה שהגשתי תלונות וחיכיתי וציפיתי, רק גרם לי נזק. סתם חיכיתי שנים שיהיה צדק ובסוף אין. ההיפך הוא הנכון.

באחד המקרים היה סוהר שתקף אותי. הכניס לי בעיטות וניסה לחנוק אותי. הגשתי עליו תלונה, אחרי שבוע מודיעים לי שהתיק נסגר, ועוד באיזו סיבה? "חוסר אשמה". כלומר, לא חוסר ראיות, לא חוסר עניין לציבור - חוסר אשמה. כלומר, הבנאדם לא עשה כלום. על סמך מה החלטתם שהוא לא עשה כלום? ככה. כי זו המערכת. מגינה על מי שהיא רוצה להגן ומתעללת במי שהוא רוצה. זה פשוט דפוק לגמרי. מסתבר שזה לא קרה רק לי, זה קרה לעוד המון אנשים. ואני סתם ניסיתי וניסיתי להגיש תלונות ושוב דוחים אותן. נמאס כבר מהמערכת הדפוקה הזו.

אני לפעמים שומע אנשים שאומרים שישראל היא "המדינה הכי טובה בעולם" וכו'. זה כל כך שטויות. כל מי שעבר במערכות האלה יודע שבישראל, זכויות אדם הן רק מכבסת מילים. משתמשים בהן רק כשנוח. בפועל אין שום זכויות אדם במערכות האלה. בבתי הכלא נמקים אנשים ומתעללים בהם ולאף אחד לא אכפת. ההיפך הוא הנכון.

לפעמים אני מרגיש שאני כל כך שונא את המדינה הזו. יש בה רוע שאין בשום מקום אחר. ואני לוקח נשימה לפני שאני אומר את זה, כי אני יודע שיש פה אנשים טובים. אבל מערכות המשפט כאן פשוט דפוקות שלא יאומן. יש פה חוסר צדק משווע. פשוט לא מבין את כל האכזריות הזו.

אולי אני צריך לרשום יותר על מה שעברתי ועל כל הסבל שספגתי.

אני כל כך שמח שבאחד המקרים פעלתי לבד ופגעתי במי שצריך היה לפגוע. לפחות עשיתי צדק בעצמי. ואני מרגיש טוב עם זה שנלחמתי באנשים רעים שהיה צריך לפגוע בהם.

תגובות

  1. אז תמשיך להילחם. הלחימה הזו מוציאה ממך את הכוחות הפנימיים להתמודד עם הפציעות גם באופן פנימי וגם בכך שאתה סוגר מעגלים פתוחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. העניין הוא שאני מרגיש שאני "הולך עם הראש בקיר" כשאני נלחם. זה פגע בעיקר בי, כי מערכות החוק לא עזרו לי ממש.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

התלבטויות.