מחשבות ליליות.

יש לי קשיים כל כך גדולים שאני באמת לפעמים חושב שעדיף שהעולם הזה יסתיים מאשר להמשיך להילחם. אין טעם. הרעים כבר ניצחו. אין לי כוחות יותר. וככל שאני ממשיך, זה רק נהיה יותר גרוע. אין לי יותר רצון לצדק כי פשוט אין. אין. כמעט תמיד הרעים מנצחים אצלי בחיים. ככה זה. לפעמים אני חושב שאלוהים שונא אותי. אני רוצה שכל העולם הזה יתפוצץ כבר. אין לו תקנה. עולם רע, אכזרי וחסר צדק. ככה אני רוצה, שהכל יסתיים.

ה-OCD אצלי ממשיך ותוקף אותי. משתלט לי על כל החיים. אין בכלל אספקט אחד של החיים שה-OCD לא שולט בו. אין הנאה, אין כלום. הכל רע.

התחלתי בהליך של חיפוש פסיכולוגית. אולי אמצא בזמן הקרוב. למרות שאני לפעמים פסימי ביחס לאפשרות שזה יעזור לי, אני משתדל לשמור על מחשבה קצת אופטימית שאולי זה יגרום לי להרגיש קצת יותר טוב.



תגובות

  1. איזה רעים נצחו? מה עם הטובים שאתה חי אצלם? מה עם העמיתים שלך בעבודה? מה עם החבר שחידשת קשר אתו? כולם רעים? גם הם?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

התלבטויות.