קשה.

 אני מרגיש שוב פעם שאני עם הגב לקיר. לא יודע כבר מה לעשות.

מבחינת עבודה, מתחיל להימאס לי כבר שם. כמעט ואין לי יותר כוח להמשיך. אבל הבעיה היא שיש בעבודה הזו יתרונות - כסף, גמישות, אי התחייבות. יש בזה הרבה דברים. אבל גם אין בזה התפתחות אישית למשל. לכן אני לא יודע אם אני רוצה להמשיך, ואני לא אוהב לעשות משהו "כי אני חייב", אלא כי אני רוצה.

לפני מספר חודשים מישהו הגיש נגדי תביעה והתקיים משפט. פשוט מזעזע. הטענות שלי כנראה לא התקבלו, וחויבתי לשלם סכום עתק. מדובר בכסף שחסכתי בעמל כפי. פשוט מעצבן כל כך.

לא יודע מאיפה להמשיך מפה. נמאס לי כבר.

תגובות

  1. אז ברור שאסור לך לעזוב את העבודה, שיש בה כסף טוב וגמישות. הצעה - יש משהו שמעניין אותך, ממש ממש ואתה רוצה ללמוד? נצל את סוג העבודה שלך, לך ללמוד. מה'כפת לך? [איזו עבודה זו אם מותר לשאול?]

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

התלבטויות.