OCD.

 אני הרבה פעמים כותב פה על ה-OCD ממנו אני סובל. זה ממש הורג אותי. הורג אותי. אני לא יכול לתפקד יותר. פשוט לא מסוגל. כל הזמן אני סופר וסופר. זה פשוט לא נגמר. 

יש לי בעיה של מספרים. יש מספרים שמסמלים "דבר חיובי" ויש מספרים שמסמלים "דבר שלילי". ככה נוצר מצב שאני צריך לספור אותיות למשל. אז אם אני רוצה לקרוא טקסט, אני סופר כל פעם את כמות האותיות בכל מילה ומילה. ואז אם יש מספר אותיות "לא טוב", אז אני צריך למצוא דרך לעקוף את זה. לספור הפוך למשל. זה ממש נוראי, ממש סיוט. אי אפשר ככה יותר. אני לא מסוגל לתפקד בכלל. לא מסוגל לקרוא כלום. אפילו לכתוב זה נורא קשה כי כל הזמן צריך לספור את האותיות והמילים.

אני זוכר שלפני שעברתי את הטראומה, אמרתי לאחת הפסיכיאטריות שהייתי אצלהן, שאני לא אוכל להיות מאושר לעולם ושלא אוכל לחיות חיים נורמליים. זה היה לפני כל הטראומות. הטראומות הפכו את זה להרבה יותר גרוע. למצב שהרבה דברים רעים שחשבתי שיכולים לקרות לי, קרו. זה פשוט נוראי.

אם יש אלוהים בעולם הזה, שיעזור לי. שיעזור לי קצת כדי שאוכל לחיות יותר טוב.

תגובות

  1. איזו טראומה עברת אחרי התחלת הטיפול הפסיכולוגי?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

התלבטויות.