מחשבות ליליות.

 שוב ה-OCD מנסה לתקוף אותי, הפעם בחריפות. כשהוא תוקף חזק, זה חזק בצורה שאי אפשר בכלל לדמיין. הכל נהיה פתאום רע, גרוע, הכל לא יסתדר, אני נהיה פסימי כמו שאין פסימי ממני. הכל נורא. זה פשוט גיהנום עלי אדמות. אין דרך אחרת להסביר את זה.

ה-OCD יודע גם מתי לתקוף ואיך. הוא חכם מאוד. גורם לי לסבל בל יתואר. אני לא רוצה להמשיך יותר. לא רוצה. נמאס לי. אני צועק לאלוהים שיפסיק את הסיוט הזה. בבקשה. אם אתה קיים, תפסיק את זה. די. אני לא יכול לסבול כל כך הרבה בעולם. מה כבר עשיתי? מה? למה זה מגיע לי?

אני שונא את העולם הזה. שונא את כולו. 

תגובות

  1. אלוהים לא קיים. האוסידי קיים. האם הצלחת למפות "מתי התסמונת תוקפת אותך"? מיפוי כזה יכין אותך טוב יותר, כך תוכל להגן מעט על עצמך, תמצא דרך לשחרר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תוקף אותי בכל מיני מצבים, לא בהכרח רק במצב של חולשה או מצב של חוזק. הבעיה עם זה שהרבה פעמים ככל שאני מנסה להילחם בזה, זה רק נהיה יותר קשה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם ואיך משפיעה עליכם הברברת ברשתות החברתיות ובתשדירי הטלוויזיה?

כל כך הרבה זמן.

התלבטויות.